Alanya dag 1 & 2!

Heej! Sov ingenting förra natten för att jag å några släktingar va hos min kusin hela kvällen och tog det lugt sen gick vi till ngn restaurang å åt sen skjutsa de hem oss och va såå dööd så jag somnade i bilen. Hade ju kommit hem till istanbul förrigår morgon å sovit bara några timmar i bussen under 12 timmarsresan. Å hela dan hade vi ärenden överallt så va elt död. Ville bara sova men neej va tvungen att packa för skulle liksom åka 3 timmar efter! Så hade stress å packade och sen kom taxin å hämta mig. Planet gick 06:10 och va klar med incheckningen å allt 04:00 såå jag gick runt där som en idiot ensam i 2 timmar för att jag inte skulle somna på stolen jag höll på att göra. Kan inte beskriiva hur trött jag va jag somnade en halvtimme innan man skulle till flyget asså fick panik å ryck å vakna å tviiingade mej att va vaken. Sen somnafe jag direkt i flyget å vakna av att vi va framme haha sov liksom 1 timme sen kom jag äntligen fram till hotellet runt 9 tiden. Gaaaalet hotell! Vi har 5 stjärnigt med all inclusive, flera utomhus pool, stor vattenruschkana, en stor inomhus pool, scen, lekpark, gymm, gratis hamam, frisör, hudterapeut, små affärer , exaakt vid stranden , egen privat strand och en egen tunnel till stranden.. Asså aallt! Trodde ju att det låg långt från stan men det va bara 10min me taxi! Skit bra!!

Iaaallafall ända som va dåliht va att det fanns inga lediga klara rum kl 9 så fick vänta 3 timmar tills jag fick mitt hotellrum!! Å va så tröött så jag somnade först i lobbyn sen sa en kille som jobba här att vi kunde sova vid inomhuspoolen sålänge hahahha så vi decka där! Sen fick jag den tillslut skiit fint hotell rum men inte bra utsikt så vi ska få byta rum i morgon så jag får havs och pool utsikt :)

Sen solade vi , åt å sånt. Gaalet varmt här 48 grader typ. Sen duscha vi, sov 1 timme å sen fixa oss och sen drog ut! Vi va lite överallt men mest robin hood det va skit kul vi gick ut med några från hotellet sen träffa på massa svenskar !

Idag vakna vi vid 1, skönt att sova lite iaf för hade inte sovit på 2 dygn. Vi åt frukost sen sola å bada hela dagen. Äckligt varmt vare idag gick inte och va i solen så länge ..

Nu sitter vi i lobbyn precis börjat föra och ska ut vid 12-1 tiden! Måste gå nu hoppas ni har de bäst i tråkiga Sverige!