Turkbuku

Heej i lördags var vi på macakizi hela dagen, sola, bada hela dagen. Senare på kvällen var vi också på deras happy hour! Sjukt nice.

Sen på kvällen var vi på 29 i Yalikavak! Sjukt bra och jätte lyckad kväll! Min favorit klubb Ulus29 i Istanbul har öppnat 29 i yalikavak!

Heej! I fredags tidigt på morgonen åkte vi till hotelet i turkbuku. Checkade in och sen åkte vi till Mandarin hotel i turkbuku för att sola och bada hela dagen och åt lunch. Därefter åkte vi tillbaka och åt middag och tog det lugnt inför kvällen.

Kvällen gick vi ut i turkbuku till Daze och Sess, det va bra men inte wow!

Bodrum dag 3

heej! Sista kvällen i alacati gick vi o la oss tidigt och bara chillade efter vi var på madeo hela dagen!

Sedan sista dagen i alacati så chillade vi på hotellet hela dagen och sola och bada! Sen senare på kvällen åkte vi till Bodrum! Vi bor hos Merves mamma här just nu men ska bo på hotell över helgen :)! De här 2 dagarna har vi bara tagit det lugnt, solat, badat, shoppat en hel del idag! Hitta såå mycket fina strandgrejer, bikinis, strand klännigar å så! Helt kär haha!

Varit så skönt att få sova ut lite, man måste ha terapi dagar också! Vi körde för hårt i Alacati haha la oss föör sent å fest efter fest haha. Så vi ska på massage i morgon o bara sola, bada , shoppa igen o chilla helaa dagen! Sen i helgen har vi fullbokat oss med massa roliga planer :)! Ska bli sjukt nice att gå till fiiina beachclubs o fina restauranger o klubbar!

Ska sova nu, idag blev det lite sent då vi fastnade för länge i stan med våran shopping. All shopping stänger typ 2-3 på natten här haha så nice för oss kunder!

Aja god natt :)

Utsikten från terassen !

Alacati och Cesme

Heej! Typiskt att allt jag skrev igår gick bort -.-... aja. Torsdags kväll kom vi fram till Alacati, vi la oss tidigt eftersom att vi var döda efter våran resa! vi landade i Izmir och tog taxi till Alacati! I fredags var vi på Sole & Mare i Cesme hela dagen. Vi solade, badade och var på deras happy hour! Det var chill!

På kvällen var vi i klubben Ökuz med några sköna vi lärde känna! sjukt kul och lyckad kväll!

Lördags hela dagen så var vi på Before Sunset Beach i Cesme! Vi solade, badade, åt och festade på deras Happy hour som började vid 17 och slutade 22. Sjuuukt kul haha! Fan va kul vi hade verkligen! Det var fullt med folk och sköna människor!

Sen efter åkte vi tillbaka till hotellet och gjorde oss i ordning för round 2 haha. Vi var på Dusk till 06:00 sen haha kaos! Allt för den vackra soluppgången! Sjuuukt vackert!
Vi somnade runt 7 o vaknade runt 1, fixa lite ärenden och sen drog vi till Madeo beach i Alacati runt 16 tiden. Lägger upp bilderna från Madeo beach senare!

Här är bilder från Before sunset i Cesme!

02:35

Heej! I lördags var jag me Alim som var här över dagen från Istanbul med hennes vän. På kvällen åt jag middag med Aylin.

Söndags jobbade jag extra och började packa näe jag kom hem.!Idag jobbqde jag hela dagen å bara tagit lugnt sedan jag kom hem.

I morgon är jag ledig å har jag 179 grejer å göra haha planer efter planer inför resan!!måste helst va klar me packningen i morgon då jag förmodlingen inte sover hemma i morgon.